wtorek, 12 lutego 2013

Liebster blog .

Hejka właśnie zostałam nominowana przez http://notrevieesecret.blogspot.com/  i odpowiem na jej pytanka :)

1. Czym jest dla ciebie twój blog? 
Blog jest dla mnie czymś ważnym  , dzięki niemu mogę dzielić się z wami moim życiem i poradami .

2. Jakie cechy charakteru cenisz u ludzi najbardziej?
Szczerość , poczucie humoru , czułość  i wiele innych :)

3. Twoja najlepsza decyzja w życiu?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanko ponieważ podejmuje wiele dobrych decyzji .

 4. Co sprawia ci największą radość?
 Jak ktoś zrobi coś mega śmiesznego.

5. Bez czego życie byłoby bez sensu?
Bez przyjaciół i rodziny .

6. Ulubiona książka?
 Hahahah ja nie czytam dużo książek więc nie mam ulubionej .

7.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Jeszcze nie wiem .

8.O czym marzysz? 
O wielu rzeczach  . 

 9.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Ciągle mam nowe ale teraz Patty nie ma nas .


To były chyba wszystkie pytanka jeśli coś pominęłam to przepraszam . pozdrawiam pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz