sobota, 16 lutego 2013

Stopy w dobrej formie - seria.

Hej dziewczyny .  DziÅ› kolejny post o stópkach . Bardzo siÄ™ cieszÄ™ że ostatni post siÄ™ wam spodobaÅ‚ i ze jest was już 13 :) . Do dzieÅ‚a :*


ZziÄ™bniÄ™te stopy  rozgrzewamy stopniowo !

SkÄ…d to zimno ?
PrzyczynÄ… mogÄ… być  nieodpowiednie buty  np z tworzyw , które niedostatecznie chroniÄ… przed chÅ‚odem .
Również buty zbyt ciasne i z wÄ…skimi czubkami powodujÄ…  przemarzanie stóp.

Słabe krążenie krwi
Åšwiadczy o nim czÄ™sto  zimne dÅ‚onie czy stopy . ( ja tak mam :( ) JeÅ›li wy tez tak macie to zima obowiÄ…zkowo moÅ›cie grube skarpetki i rÄ™kawiczki  lub wkÅ‚adki termiczne do butów .

Jak działać ?
Robimy ciepÅ‚Ä… kÄ…piel jak  najszybciej po przyjÅ›ciu do domu , ale uwaga nie gorÄ…cÄ… . Zacznijmy od letniej wody a  dopiero po jakimÅ› czasie dolej cieplejszej . Ten zabieg pomoże nam  przywrócić  prawidÅ‚owe  krążenie  i rozgrzeje stopy na dÅ‚użej a nie tylko na chwile . Do takiej kÄ…pieli możesz dodać także sól rozgrzewajÄ…cÄ…  albo pÅ‚atki róży dla relaksu . 
Zakładamy bawełniane skarpetki i popijamy sobie ciepłą herbatkę np z . :)








8 komentarzy:

  1. hejka :)
    ciekawa notka ^^
    obserwujÄ™ i liczÄ™ na to samo http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kąpiele stóp ;) Pełen relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam moczyć stopy w różnych takich miksturach :) Największa frajda jak wracam do domu po całym tygodniu. Zapraszam na www.deffy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jedne buty, w których zawsze marzną mi palce...:( ale są zbyt piękne by w nich nie chodzić! cóż, muszę rozgrzewać moje stopy! pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://high-heeled-view.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzis zafunduje moim małe SPA :)

    OdpowiedzUsuń